» Blog » D&D Next, Sandbox i kasety wideo
11-03-2013 13:30

D&D Next, Sandbox i kasety wideo

W działach: RPG | Odsłony: 13

Być może kogoś to zainteresuje, bo lubi tak jak ja czytać raporty i opisy z cudzych sesji - od jakiegoś miesiąca prowadzę w miarę regularnie sesje D&D Next w docelowo sandboxowym stylu. Na tym blogu umieszczam streszczenia poszczególnych sesji (które spisuje w pracy :P), niedługo zamierzam tam wrzucić bardziej "raportowy" opis z uwagami na temat mechaniki, etc. Jakby co, to nieskromnie polecam ;)

Komentarze


XLs
   
Ocena:
+1
Bardzo brakuje tutaj profesjonalnego podejścia do raportów. Ot taki opis na zasadzie "Jaka to fajna sesja była". Podsune ci bardzo fajny tekst (mam nadzieje że się nie obrazisz) :

http://rpg.polter.pl/Jak-napisac-raport-z-sesji-c7624

Brakuje uwag, obserwacji, mechaniki (ale pisałeś że dodasz). W sumie przygoda mogła być w dowolnym systemie nie czuć że to D&D next.
11-03-2013 14:23
Urko
   
Ocena:
+4
Jasne - to taki opis sesji, a nie raport, bo pisałem go raczej dla siebie i graczy ku pamięci oraz żeby nakręcać klimat pomiędzy sesjami. Tutaj go wrzuciłem, bo pomyślałem, że ktoś może lubić czytać takie rzeczy, to czemu miałoby się marnować. Jak już pisałem - bardziej "profesjonalny" jak to nazwałeś raport będzie zbiorczym podsumowaniem kilku sesji wraz z uwagami na temat mechaniki. Mam nadzieję, że się nie rozczarujesz, jak trochę poczekasz ;).
No i cieszę się, że inny tekst mojego autorstwa Ci się aż tak spodobał, żeby wyciągać go z odmętów czasu i przestrzeni ;)
11-03-2013 14:32
XLs
   
Ocena:
+2
No właśnie przypominam o co sam napisałeś, bo brak pod każdym raportem choćby małego podsumowania;)

A raporty czyta się przyjemnie chociaż zostaje ta pustka... :)

Miło będzie jak dodasz pod każdym pare zdań.
coś w stylu
1. Mechanika - problemy/ uwagi
2. Druzyna - problemy/ uwagi
3. Ogólne wrażenia
D&D NEXT akurat mnie bardzo ciekawi

ps co do artykułu bardzo dobry brak tylko jakiejś metody pt "jak to robić szybko i spójnie"
11-03-2013 14:37

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.